Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, декември 18, 2008

Гняв

Последните седмици изпитвъм гняв към почти всико
  • към безумното управление на така наречената ни държава
  • към всички "тарикати" които лъжат за всичко - в това число включвам Топлофикация, Чез и всички подобни
  • към идиотите по улиците на София, които не спазват правилата за движение и си карат сякаш улиците са техни и ти трабва да се съобразяваш с тях
  • към пешеходците, които притичват на червено
  • не е много трудно да се научиш да пресичаш
  • ЧЕРВЕНО - НЕ ПРЕСИЧАШ
  • ЗЕЛЕНО - ПРЕСИЧАШ
  • към идиотката, която ми прави забележка, че съм влязла първа в пряката в която има още сто коли, при положение, че не съм имала избор и си мисли, че улицата е нейна
  • към задръстените улици
Все по-често се усещам, че като в сериал Али Макбийл си представям как пребивам някакви хора...
Чудя се, сигурно в мен е проблема. Сигурно аз не мисля какакто "трябва".
Сигурно хората с които влизам в спор си мислят, че съм идиотка, но някак си вътрешно знам, че не съм и че съм права.
Знам, че е хубаво да има основни правила, които да се спазват за така нареченото благо на всички.
Знам, че ако имам възможност да спестя нерви на някой ще го направя, но до една граница...
И няма да правя кефа на никой само защото се мисли за повече от мен.

12 Comments:

Blogger wakeop said...

уф, май и аз съм така...

и най-лошото е, че все по-често ми се случва да изпитвам гняв към близки хора...

11:12 пр.об.

 
Blogger BG Teens said...

Дам, мен най-много ме дразнят неправилно пресичащите пешеходци... Не мисля, че българите ще се научат някога, че правилата са за това за да има ред... Всичко в БГ е като пресичането

4:23 сл.об.

 
Anonymous Анонимен said...

Е, и аз постоянни си представям, че пребивам разни хора, не си сама. В днешния свят по-добре да си го представяме поне, защото иначе ще се избием.

1:03 сл.об.

 
Blogger DESi said...

недей да се ядосваш, светът е пълен с тъпанари. пък да се хабиш за тях - не си струва. опитай да се плъъъзгаш над такива ежедневни тъпотии :)

7:43 пр.об.

 
Blogger wakeop said...

Добре де... аз имам едно запитване: още ли изпитваш гняв и това ли е повода да не пишеш? :)

12:11 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

Хе-хе данеби безсмислиците ми да липсват на някой :) Нещо напоследък нямам много желание да драскам тук, а и така или иначе има толкова много дръги блогове...

4:51 сл.об.

 
Anonymous tyrym tyrym said...

Може да си представиш че имаш лазарен меч, като те ядосат разсичаш ги на кубчета и ги слагаш в буркани. Много помага, не е незаконо и се препоръчва от психоаналитици :D

11:05 сл.об.

 
Anonymous bgbox said...

Спокойно бе стреса убива.
То като стана въпрос в твоя блог човек да остави коментар си е доста тегаво и изнервящо :D

5:45 сл.об.

 
Blogger Albena Nikolova said...

Какво да ти кажа, Дени, аз съм в Рим сега, по-добре е, но и тук не е като да няма изцепки... Имам чувството, че светът се движи с век назад, а България - с 2...

1:43 сл.об.

 
Blogger Bla said...

Оправдан гняв е т'ва.

PS Май си зарязала блога?

12:49 сл.об.

 
Anonymous Златил said...

Здравей харесва ми блога ти :) Много успехи:) И аз имам блог на адрес http://zlatil.com да разменим по 1 линк? :P

8:07 сл.об.

 
Anonymous Анонимен said...

Това е проблемът! И аз постоянно трепа хора в главата си, но защото за мен няма по-тъпи копелета от онези, които паркират по тротоарите или се пробват да те блъснат на пеш. пътеките, докато си буташ детето в количката. Истината е, че при приятно пътуване извън околомръсното, с весела компания или с жена ми - съумявам да забравя за тази злоба, но за кратко - жалко.

7:57 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home