Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, ноември 20, 2008

След като Пешо ми заяви, че не участва в никакви инициативи, няма да чакам повече.

Днес едвам се движа, защото вчера в ранни доби се домъкнах до софийския университет и по-точно до покрива му за да се помъча малко на стената за катерене.
Стигнах до извода, че трябва да си отрежа ноктенцата, не мисля, че ще е голяма жертва.
На работа има много работа и нямам време за странични глупости.
Почнах и да ходя на салса във вторник и четвъртък и това все повече ме кара да вярвам, че съм голямо дърво
По време на земетресението ме учеха да играя сантасе и въпреки ужаса ми успях да разбия Иво. Четох блога на Делян и все по-трудно започвам да заспивам вечер...
Слава богу има нови епизоди на Samantha Who и How I met your mother.
В неделя ходихме на Вики, Кристина, Барселона и съм очарована.
А и за първи път бях на кино в зала 1 - колко човека и е капацитета?
Казаха ми рецепта за ябълков пай, която за момента само разпостранявам нелегално и смятам да я изпълня в събота.
Изкарах и пореден грипен вирус и вече мисля да не им обръщам внимание.
А най-важното е, че си сложих зимните гети на Пижо и не ме е страх от зимата.
Та такива ми ти работи...