Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, ноември 03, 2008

Ден

Such a perfect day

По покана на Стоян Стоянов трябва да опиша един хубав мой ден.
И така....
Може да е работен, сутринта Иво ще ми звънне да ме събуди, ще стана и кучето ще ми се зарадва, а няма само да спи. Косата ми няма да има нужда от връзване и веднага ще знам какво да облека. На спирката на няма да има много хора и трамвая ще пристигне точно навреме. Ще седна и ще реша цялата крастословица от вестника. В офиса всичко ще върви по план и няма да има спорове за глупости. Към 12 ще изляза в обедна почивка, с колегите ще отидем в градска градинка - ще слушаме музикантите и ще се припичаме докато похапваме нещо вкусно. Към 6 Иво ще мине и ще ме вземе с колата и ще отидем до Арта за по бира. Там както винаги ще има много приятели и познати. После безпроблемно ще се приберем бързо бързо вкъщи (бързо защото няма да има задръствания). Вкъщи ще хапнем и ще легнем да гледаме някой хубав филм.
Доста е семпло, но като се замисля нещата които ме изнервчт и натъжават за доста... битови и обикновенни.
Иначе може да се каже и нещо за най-хубав ден в планината с борда или лятото на морето.
Прешращам топката на Ванина, Daisy Days и Пешо :)

4 Comments:

Blogger dreamer_in_the_rye said...

Здрасти!:) Караш ли сноуборд?Аз все още се уча :( Може да се видим някъде по пистите като навали хубав снежец ;)

3:59 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

хе хе чак да мога да карам - нали става дума за един идеален ден ;) Иначе ще се радвам, ако се засечем

9:01 пр.об.

 
Blogger dreamer_in_the_rye said...

:) Дам,идеално би било да може да споделиш с любимия едно спускане от върха по необработен сняг,без хора наоколо- само двамата!:)

11:31 пр.об.

 
Blogger DESi said...

хаха, аз чак сега този пост, щото съм през reader и изведнъж ми изскочиха към десетина твои публикации...

ще го измисля този ден по някое време ;)

7:40 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home