Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, август 12, 2008

Началото на отпуската

В неделя с Иво се прибрахме от една доста дълга разходка из българското черноморие.
Де факто моето пътуване започна на 25 юли сутринта към Свищов защото на другия ден имахме държавен изпит. Разходихме се из града, снимахме последни лекции и теми и отидохме в Манастира, което е един много хубав хотел с градина и прекрасни големи и светли стаи. Теглихме си по един душ и се заехме с главната задача. Да седнем да почетем за изпита :) Честно казано се бяхме попритеснили и успяхме да отметнем доста стабилна част от материала. Вечерта хапнахме, пийнахме и марш по леглата. На сутринта бодри бодри се явихме в аудиторията заредени с 5 различни весника, кафета, коли и води за квесторите :) Човек винаги трабва да е подготвен и те взеха, че ни преместиха е една друга. Тогава изтеглихме темите (горе - долу бяха) и почнахме да пишем. За около еидн час бяхме готови и ученето от предния ден си каза думата - имахме 6ци всички (говоря з анашата 5рка).
И така вече бях във отпуска наъпно. Една маршрутка към Търново където се понаспах и изчаках Иво и мама да дойдат от София. Хапнахме и Ива излезе с предложение за разходка до Хотнишките водопади и ние не се дърпахме много. Мястотото е много красиво и силно го препоръчвам. Там се помоткахме доста и поехме пак към Търновото. Вечерта излизах с Ива, но бях доста уморена така, че излизането по женски не продължи дълго.
На другия ден се моткахме вкъщи, направихме едно Метро за покупки за морето и вечерта отидохме на Меж. фестивал, после по една бира в Текилата и се прибрахме. На другия ден мама имаше рожден ден :))), но за съжаление беше тръгнала сутринта за работа и я изпуснах да и честитя рано рано. След това тръгнах по козметици и други разкрасителни процедури, а Иво да оправя колата защотото отказа да запали. Оказа се че акомулатора се е скапал. Доста кофти начало на почивката, но слава богу бързо се справихме. Следобед бях на зъболекар и склд това на хирург д а ми вадят поникналия мъдрец. С Иво много спорихме дали да го вадят или не, но хирурга ме убеди, че е по-добре да го извадя преди отпуската за да няма проблеми. Слава богу операцията мина бързо и безболезнено, но джоба ми олекна с още 60 лева. После се прибрахме да празнуваме и си изкарахме много весело. Даже успяхме без да ни усетят да отидем и да купим от любимите цветя на мама J

На другия ден рано сутринта тръгнахме към морето посока Дуранкулак, но за това ще пиша по-късно...

4 Comments:

Blogger dreamer_in_the_rye said...

Здравей!Радвам се за Морето,морето-трябва да я прочетеш, в началото е малко отегчителна,но после става много хубава!Аз чак сега се връщам от почивка и ще пиша и за нашите обиколки. Ще обменяме опит ;)До скоро!:)

10:05 пр.об.

 
Anonymous Анонимен said...

60лв за вадене на мъдрец???? Тоя кво - със златни клещи ли ти го вади? Мене, че бях бременна ми взеха 15 лв за един мъдрец ... Лелеее ...

10:51 сл.об.

 
Blogger Bla said...

Май и на мен ми предстои същата гадна интервенция... Деа.

7:00 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

За цената изобщо незнам зашо беше толкова... като го извафиха нямах никакви оплаквания, даже и на другия ден не ме болеше. Проблема започна на 4 ден на морето и беше супер тъпо, наложи се да взимам антибиотици... абе тапа работа. Между другото няколко човека ми обясняваха, че не било хубаво да се махат, ако растат прави.

11:27 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home