Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

сряда, април 16, 2008

Fitness - не благодаря

Снощи за първи път в живота си стъпих във фитнес зала.
Повода бе, че брат ми ми даде две карти за намаление за някакъв гъзарски фитнес близо до вкъщи и аз реших, че мога да се възползвам.
Цената на едно посещение е 30 лева, а аз имам 10 талончета за 50 % намаление. Т.е. за 15 кинта мога да ползвам фитнес зала, басейн, сауна и джакузи. Снощи реших, че ще се възползвам само от залата и ще ходя да вая тяло под зоркия поглед на някой инструктор, но се оказа, че не е точно така...
За да ползваш услугите на професионалист трябва да кихнеш още 15 лева и аз моментално се отказах, а така или иначе работното му време било до 21 часа ,а аз цъфнах в 9 без 15. Все пак му се примолих да ми пусне някой уред и той ме насочи към пътечката... и като се почна едно търчане за 15 минути изтърчах 2 километра и изгорих не знам си колко калории и ми писна тотално. Не си спомням да съм правила нещо толкова скучно скоро време.
Пробвах се още едно две неща супер безуспешно и окончателно реших, че това не е за мен.
Може би, ако не бях сама и имаше кой да ми обяснява щеше да ми е по-забавно, но кой знае.
Тъй като талончетата са до 1 май ще отида още веднъж-дваж и то за басейна и сауната, но едва ли пак ще вляза в зала.
Баскетболчето в неделя е къде къде по-забавно и има същия ефект за мускулатурата :)

3 Comments:

Blogger ferry said...

Хайде да те навивам за баскетбол, плуване и катерене (на стени засега) ;) А какво мислите да правите на 1-2 май? Ако нямате някакви планове (едва ли, но все пак), можете да се включите със съпруга ти към палатковия лагер, който мислим да сформираме за една-две вечери на Лакатник някъде :)

1:28 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

Здрасти Фери, за почивните дни ще се понесем към Гърция да си попечем дупетата на Бяло море, но все пак мерси за офертата. А за катеренето имам желание, но работното ми време е малко куцо...

2:01 сл.об.

 
Anonymous Анонимен said...

Фитнес е най-скучното и безсмислено нещо на света, хитро измислено за компенсация на факта, че хората преди това са измислили други начини да се отърват от правенето на физически усилия. Има страхотни машини, при ползването на които винаги имам чувството да се наблюдавам отстрани и да си мисля: защо всъщност го правя това? Какъв е смисълът на това сваляне и пускане на лостове, пружини и платформи? За каква цел служи тази машина - нещо изработва ли??? Да не съм попаднала в разказ на Кафка?

3:44 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home