Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

петък, април 25, 2008

Новинки

Миналата седмица ходих до Свищов на изпити. Единият беше в четвъртък а другия в събота и за това в петък си бях в Търново. Видях доста познати и приятели, даже в своево рода приключение се вкарах, но не му е тук мястото за разказване :)
Изпитите бяха успешно взети и съвсем скоро ще го завършвам това мое образование. Почти през цялото време бях сама в колата и честно казано ми беше много добре. За около 3 дни навъртях приблизително 1000 километра.
В четвъртък след изпита отидох до Белене да видя Пешо и много му се зарадвах, а котака Антон е едно много хубаво игриво и пъргаво коте ;)
А града Белене е едно от най-спокойните места на които съм ходила и е доста свежо и зелено.
Като се върнах в столицата в неделя на Цветница брат ми ме замъкна на събиране на Националния Голдън Ретривър Клуб където аз взех и именничката Дилянка и се изкарахме много весело. Видях прекрасната си племенница Мариелка :) и я дондурках на воля.
И все така приятни забавления.
За Великден ще сме си тук, а на 1.05.08 живот и здраве заминаваме за остров Тасос за малко повика :)

Весели празници на всички!!!

2 Comments:

Blogger dreamer_in_the_rye said...

Здрасти,брат ти да не би да има лабрадор?Аз обмислям от доста време да си взема,но за сега само събирам информация и ги съзерцавам тук
Весели празници и на теб! :)

3:57 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

Здравей, брат ми е ветеринар и изнесе една презентация, а за кучетата много са хубави и игриви, но определено им трябва доста място, най-хубаво да са в къща. А иначе точно за това събира става дума http://www.dcforum.info/viewtopic.php?f=11&t=3006&st=0&sk=t&sd=a&start=30
Даже може да ме мернеш на някоя снимка :) И пак весели празници

5:40 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home