Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, октомври 25, 2007

честно казано изобщо нямам идея за какво да пиша
тея дни ми е скапано, незнам дали от времето, дали от друго
Миналата седмица Иво се разболя от гнойна ангина и доста ме притесни,
но сега вече е ОК.
Цяла събота гледахме филми и си почивахме
Позабременяла ми допадна доста - някак си много близък ми се стори.
Снегът който заваля бе чудно красив и реших да изляза да покарам малко,
имах усещането че мога да карам с часове...
После отидохме до новия клб 8th ball и присъствах на битова пернишка драма
за която не ми се разказва.
мрън

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Деничке, хайде моля те моля те моля те разкажи битовата пернишка драма!

Много те моля моля моля :)

Тука една емотиконка с поглед като на котака от Шрек2 ще е баш на място :)

7:30 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

Какаво да ти разпрравям, грозна гледка беше. Алкохола прави чудеса с хората. Една приятелска двойка решиха, че много са си насъбрали един на друг и няма да е лошо да се поступат малко и да се наричат с интересни имена на входа на заведението...

11:03 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home