Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, август 07, 2007

Банка та дрънка...

Кокато ни привършиха паричките отидохме до Черноморец да посетим банкомата. Той ми отхвърли карта, реших че проблема е в апарата и потърсихме друг. Той също я отхвърли. Нахлух в първтата банка, която видях и жената спокойно ми обясни, че картата ми е изтекла и ме изпрати в Созопол да търся клон на Bulbank UniCredit. След обиколки из стария град намерих една. Обясних на девойката за какво става дума и поисках да изтегля пари срещу лична карта и тогава се почнаха мъките. Оказа се, че това е почти невъзможно. Тоест може да се направи без проблем, но имало някакъв мейл, който казвал, че изобщо не е желателно. Момичето почна да звъни насам натам и навсякъде и обясняваха, че не е желателно да го прави. Аз исках да изтегля поне 100 лв да имаме за път, но надеждата ми взе да умира. Момичето ме помоли да дойда на другия ден. Отидох и тя ми каза, че шефката и е забранила, но ще се смили над мен и го направи. Изеглих 100 лв и усмихната си тръгнах.
Вчера в София в обедната почивка се замъкнах до банката да си взема новата карта и си мислех, че всичко ще е ок, но уви не би... Дадоха ми я, пожелаха ми всичко хубво и аз отидох да си изтегля парички и банкомата пак отхвърли новата карта. Веднага се върнах и се оказа, че картата била блокирана. Жената нещо рови в системата и каза, че вечерта всичко трябва да е ОК. Аз вече едвам преживявах с 2 лв и на всичко отгоре се оказа, че съм паркирал неправилно пред банката и получих фиш (или нещо от този сорт). Вечерта в 6 отидох до банкомата и познайте. Пак ми отхвърли карта. Днес пак ще звъня и се надявам да успея да се добера до парите си.... Така че си погледнете картите и вижте кога изтичат и си сложете едно напомняне, че да не се озовете в моята ситуация...