Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, август 07, 2007

Основи на правото да ходиш на море

В понеделник се излюпихме в 5.30 и към 6 вече пътувахме за Свищов където за 4 път трябваше да се явя на изпит по основи на правото - първа част. Ако не го вземех нямаше да запиша 4 курс, а определено не ми се губеше една година. Стигнахме на време, какво писах какво не писах - незнам. Но в края на краищата хората се смилиха над мен и ми писаха заветната тройка. Като си видях резултата за момент ми поникнаха крилца и се понесох над главите на простосмъртните :) Взехме една заблудена девойка да я караме към Шумен и тръгнахме към Бургас. Пътят беше много приятен, успяхме да се загубим в ... Попово и в края на краищата към 18 часа се озовахме на бара на Градина където вече беше цялата компания :)
Аз съм много глупаво паточе и днес пак забравих да си взема апарата да кача снимки, но за утре обещавам...
Опънахме палатката, цопнахме се в морето и седнахме на бара.
кацо цяло морето ще го обобщя така - бири, къпане, скрабъл, събиране на миди, книжката ми, джаги, шах, карти, ходене до банята и магазина, столчето с работниците :) пазене на разгодената Шана от обожателите и, игра с малките кутрета и много много смях :)
Едната вечер се разходихме до Смокиня за рождения ден на Джовани, но ни стана мъчно за вкъщи. Аз ходих и до Созопол за концерта на Ъпсурд, но Созопол бе толкова ужасен със всичките тези хора, чалгата и безвкусните забавления така, че бързо се изнесох. Не се мина и без проблеми, но за тях в следващия пост. Тръгнахме си в неделя на обед след като заваля първия дъжд. София ни посрещна тъжна и дъждовна...

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Честито за изпита! Тройката е най-трудно изкараната шестица ;)

7:44 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

Мерци много :) От опит знам, че е така

8:12 пр.об.

 
Blogger Деничка said...

Мерси исках да кажа :)

8:14 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home