Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, август 07, 2007

Пред морско

В събота на обяд тръгнахме за Търново да отпразнуваме рождения ден на мама.
По пътя се отбихме до Съевата дупка. Като се има предвид, че е втората пещера в която влизам останах изумена. Гидът беше един много забавен дядо, който постоянно пускаше бъзици. Един от бонусите бе, че температурата вътре е 8°, а на вън беше най-малко 35°. Аз си взех печат за книжката. Към 18 часа вече си бяхме в Търново и хапвахме от манджите на баба. Мама си отвори подаръците и тръгнахме към някаква нова кръчма. Пийнахме по 1-2, посмяхме се и изпратихме мама да ходи да спи. Аз след това исках да ходя на дикотека, но Иво ми каза, че за да отида трябва да му направя баница. После си хванахме едно такси и зананахме, но на сутринта, още с отварянето на очите най-отговорно му заявих, че няма да му готвя Мусака :))
Неделята беше пълен релакс. Излежавахме се до късно, пак се натъпкахме до ушите, съвсем случайно се изтърсихме на този църковен брак. После пихме по едно MOJITO при Ради и решихме, че ни се ходи на кино. Стигнахме навреме за новия Хари Потър. Аз тази книжка не я бях чела, а и не мога да кажа, че съм силно заинтригувана от съдбата на малкия магесник, но този филм определено ми допадна. Беше изключително мрачен и даже се стреснах на някои места. Най-ми харесаха дименторите(или каквито са там оня същества). Вечерта се занесохме до фестива за който писах предния път и Иво остана очарован. Прибрахме се специялно за Американска История Х по Нова. Няма да коментирам, само си плачех тихичко на края на филма. Докато на стадиона на 3 крачки от нас имаше заря по повод Грандиозният Невероятен и Велик концерт на Планета Пайнер. Аз само затворих терасата и дръпнах пердетата....