Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

сряда, юни 13, 2007

Дилема

На новата работа е леко... скучно
няма почти нищо за правене и прекарвам голяма част от деян в
четене на блогове, форуми и прочие занимавки
Пробвах се и на судоку, но определено не ми е силата
ако бях се помъчила още малко със сигурност щях да се убедя,
че съм безумно тъпа, а не ми се ще да мисля такива глупости.

Вчера с Пешо си говорихме, че не съм писала скоро и за това какво ме занимава, сега ще си кажа какви са ми грижите.
С Иво (съпругът ми), майка му Лилка (най-яката свекърва, която може да си пожелае човек), Енджи - кокерката и Фиши - папагалът
живеем в двустаен апартамен... т.е. незнам как се води - кухня, стая и хол
Честно казано ни е много уютно и не мога да кажа, че се оплаквам
Проблемът е че нямаме тераса, което си е гадно
няма къда да излезеш да изпушиш една цигара, да си почетеш книжка на слънце и от битова гледна точка да простираш...
Горе долу стигаме до същността на проблема.
Аз и брат ми имаме не малаък апартамент в Света Троица в който до скоро живяха наематели. Уж някаква фирма, някви такива глупости, но секретарката им беше
няква руса мърла, която за тези години там не си беше мръднала пръста да почисти какво и да е. Те сега се махнаха и ние сме пред дилема какво да правим.
Тъй като финансово не сме цъфнали и вързали това ни е най-определящия фактор.
В банката имахме парички да сложим дограма на двете огромни тераси, да стане чистичко, изолираницхко и тихичко (минава трамвайче), но стана катарофата и паричките заминаха за кола. Иначе на стаите ще се удари по един латекс и ще светне.
Та с Иво сега сме в спор дали да се местим задружно там и малко по малко да пооправяме нещата в движение и да плащаме по-големи сметки (има разлика между 4 стаен и двустаен) или да си отанем в малкия и да търсим квартиранти за големия.
Аз лично смятам, че за голям апартамент трудно се намират свестни хора, но може и да греша.
Това ми е дилемата, която ме занимава много последно време. И тъпото е, че зарди тези глупости се караме от време на време.
Ако някой може да даде съвет с радост ще го приема.

4 Comments:

Anonymous Анонимен said...

ако в големия е мизерия и така или иначе е за ремонт кво ти пука какво ще го направят квартирантите?

3:34 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

идеята е, че трудно ще се намерят квартиранти за голям апартамет в такова състояние... незнам аз май с епримирих с факта да си останем в малкия и да търсим хора за големия...

4:47 сл.об.

 
Anonymous Анонимен said...

Мацко, в интересна ситуация си. Преставих си, ако аз бях на твое място какво бих правила, обсъдихме го със Станислав и като цяло май по-добра ни се вижда идеята да си живеете в големиа апартамент. След като така или иначе ще давате под наем нещо, нека поне живеете в по-удобното. Малко наизуст говоря, тъй като не знам нито местоположение, нито състояние на апартаментите. Ако големия смяташ, че ще се оправи с латекс, остъкляване и да речем нова баня, имай предвид, че това изобщо не е сериозен ремонт. Виж, ако тече, пада мазилка, надут е паркета и т.н. става по-сериозно. Но един малък заем от 5-6 хил. би ви оправил, смятам, като се има предвид, че от наема на малкия ще го избиете. Пък и мисли в перспектива - бебета ще дойдат. Дали сега, след година или две, пак ще трябва да я предприемете тази крачка, а считам, че не е добре да се оставя за последния момент. Така си мисля, знам ли. Вие най-добре знаете кое е най-добре за Вас. Аз само Ви обичам :)

8:02 пр.об.

 
Blogger Деничка said...

Мерси за съвета Мила Мартичка, принципно и аз съм на твоето мнение, но ние имаме да връщаме друг заем заради сватбата и аз не искам да теглим друг. Вчера адски много спорихме и решихме да останем в малкия, да постегнем малко другия и да потърсим квартиранти. И вече до гуша ми дойде от разправии и това мисля, че ще е най-добре.
Целувки

9:04 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home