Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, май 03, 2007

long time no see

ниакакво желания да пиша, но реших, че някой може да се е затъжил за мен :)
ходихме си до търновото за великдена (който май беше отдавна)
така и не излзохме, защотото аз все заспивах в 8
после до Истанбул ходихме за 3 дена и аз подивях
такова чудо не бях виждала нивгиш
с иво направихме около 1300 снимки
направо се оляхме, но ни е простено
покрай 1 май намазах 6 дена почивка защотото бях на изпит
изпита го взех и след това стабилно го поляхме в Тънка червена
после на село си ходихме и Енджи се контузи
оказа се че има скасана предна връзка
стискайте палци утре операцията да мина наред
че иначе .... даже ме ми се и мисли
А съботно реших също да си взема колелото от селото
и като го покарах минах 40 и кусур км.
как ме боле задника след това не е истина
в неделя ни щукна да отидем за малко на една вила
и се прибрахме чак във вторник
открих призванието си
искам да съм циганче, което по цял ден се въргаля в
пепелта покрай огъня с кучето
нищо друго ме ми трябва за да съм щастлива
разми моменти не си ги спомням
ама то сигурно е било заради аперативчето
краката са ми в такива рани и синки, че изобщо незнам как не съм ги усетила
И сега пак на работа
и ми е толкова тегаво и гадно, че ми имеше днес по едно време да крещя
има някакви бледи възможности за развитие,
но май е най-важно аз да си повярвам и да го поискам
и федербалче играхме с ъпсурдите
и дърва сякохме
абе живота е.... прекрасен
и сега няколко снимки за колорит :)







1 Comments:

Blogger Longanlon said...

Що вече не ми пишеш на кюто ве бейби?

4:23 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home