Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, януари 11, 2007

5 по 5 е равно на...

колко бяха... 5
пиша ги на прима виста
1) като бях по-малка бях с права коса, на другите момичета в пубертата им порастнаха цици, а на мен ми се накъдри косата
2) мога да заспя навсякъде
3) напоследък съм безумно разсеяна и хаотична, повече от когато и да е било друг път
4) никога не съм искала да се женя, и като говорех на мама, че брака е пълна глупост тя само се подсмихваше...
5) понякога се радвам на чалга

май са това, аз май няма да прехвърлям щафетата, освен ако Джо, Бро, Фокс или някой друг не иска да се включи :)) Моята покана дойде от Елена ;)

4 Comments:

Blogger Foxe aka Elitsa Ganeva said...

http://badulyrics.blogspot.com/2006/01/20.html
:)

11:56 пр.об.

 
Blogger ferry said...

Това за чалгата ме потресе да знаеш ;)

12:37 сл.об.

 
Blogger джо said...

1. абе циците не са най важни, пък и къдриците са по-добри от циците, от мен да знаеш :) тия с големите цици са комплексарки щото в училище са се надпреварвали да ги барат и са ги сдухвали до припадък... знаеш как са децата - ЗЛОБНИ =)
2. no comment /справки - Euronews/
3. иначе от наблюденията ми - къдравите са ненормални, пак от мен да го знаеш, та сега може да станеш по-малко неразумна, вярваш ли...
4. и аз не исках, после исках а пък сега пак не искам... е,и? живота има доста лица...
5. емиии... то с това високооктановото... сеш`ли се... хихихи

12:08 сл.об.

 
Blogger джо said...

пп - поех ти щафетКата... http://joeless1.blogspot.com/2007/01/5-5.html

12:42 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home