Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, декември 12, 2006

Банско

Батенце, батенце нямам гласец никъкъв, но грам не съжалявам
Изкарах един страхотен 8 ми, макар, че не студентския празник беше важен
а рождения ден на Дани, която е мацката правеща най-страхотните масажи на света
Бяхме в едно апартаментче, качихме се до Безбог
карах около 400 км, запознах се със страхотни хора
и не можах да си махна дебилната усмивка от лицето
Като се върнах се чувствах като парцал и съответно пропуснах тай-бо-то
но за сметка на това отидох на гости на Бро и Ел
и тя нали ми направи натална карта.
Оказа се че съм абсолютен пройдоха и хулиган, но имам някви скрити заложби.
Та такива ми ти глупости, Коледа идва
изпечатах незнам си колко много пликове, утре ще лепим марки,
а аз се надявам да спя тази нощ, че от тези болко в гърлото умирам.

1 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Еба си съвпаденията има в тоя пост. Съквартирантката ми се казва Дани, родена е на 8-и декември и ходи на тай-бо...

10:41 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home