Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, септември 25, 2006

разни

толкова ми е лошичко
цял ден само мрункам и се влача из офиса като парцал
и пращам факсове не на който трябва
ама не ми е наливал друг
така че аз съм си виновна
в четвъртък бях на едно мн приятно гости
поне за мен бе такова ;)
след това едно много дълго пътуване към село
защото по пътя имаше катастрофа и трбваше да заобикаляме през майната си
но траби се справи перфектно
там гледах и филмчето "през плета"
и много горещо го препоръчвам
аз лично много се забавлявах
снощи някви рождени дни в backStage
и повече няма да коментирам :)

2 Comments:

Blogger brokentool said...

както вече казах, over the hedge хич не може да се мери с monster house. според мен. но щом ще е филм с горски животинки, ще трябва да потраем до open season, което според мене също ще бъде по-добро.
"плета" е някак по дисниевски лигав и много, много предвидим. и с малко наистина смешни моменти.
но, както ти каза, катерицата наистина владее.

11:26 пр.об.

 
Blogger Деничка said...

снощи си го изтеглих и почнах да го гледам, но заспах по средата мисля, че може би наистина не трябваше да ми казваш

3:43 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home