Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, август 14, 2006

от слънцето нищо не виждам
всичко е бяло много бяло
имах едно прекрасно и весело пътуване до Мездра
с много зареждащи хора
после ме учиха да танцувам самба
и карах много карах
а в момента дори не ми се яде швейцарски шоколад
вчера си говорих много с мама
и се напих с бира пред нея
и тичах с кучето по полянката и беше толкова хубаво
и пратих смс който не трябваше
и днес ми се натяква за нещо от преди седмица, което на мен ми се струва преди години
и тръбва да взема решение
а ме е толкова страх
да не остана накрая пак сама
макар че може би ще е по-добре
искам пак на морето
и да не мисля за нищо освен за слънцето вълните и хубавата музика...

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

ne e 4ak tolkova dale4e moreto. puk i kvo tolkova moje da stane ako 4ovek ne si pla6ta koleloto :)) dai mi go az 6te go doplatq ;)

6:27 сл.об.

 
Anonymous Анонимен said...

ne e 4ak tolkova dale4e moreto. puk i kvo tolkova moje da stane ako 4ovek ne si pla6ta koleloto :)) dai mi go az 6te go doplatq ;)

6:29 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home