Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, юни 01, 2006

двоен празник

Първо да честитя празника :)
макар, че не ми е мн празнично днес това си е МОЯ празник ;)
толкова много неща станаха напоследък, но няма смисъл да отегчавам четящитете с тях
дота голяма промяна в статуса, която се надявам да приема лесно, макар, че е малко трудничко поне в началото
но както се казва с хубавото бързо се свиква
просто в момента пак съм мис изобщо-незнам-какво-искам-но-го-искам-сега
и такива ми ти глупости
напоследък се чувствам очарователна и май си личи ;)
исках да напиша някакъв много хубав пост, но нещо не се получава
доста съм уморена напоследък, малко почивка малко спокойствие
толкова мн хора ми се обаждат да се види
и когато успея да си наредя така нещата, че да се засечем... някак си не е като едно време
но може би само си внушавам
няма значение
Поздравче :)
една мн мн специална песен (не е важно да са точно сини)

Когато с теб се разхождам по плажа
разбирам колко си влюбен във мен
и много искам на всички да кажа
че ти си само за мене роден.

Да, да, да, да това не е шега!
Защото знам, че другите момчета нямат бански на
лалета,
нямат твоите сини очи...
И сега ще ти призная, с теб обичам да играя,
ти си принца на мойте мечти.
Да, да, да, да това не е шега!

Когато с тебе отивам на кино,
екрана светва и в него си ти,
и зная пак ще съм твоя любима,
защото мене сънуваш, нали?

Да, да, да, да това не е шега!
Защото холивудските момчета нямат ризи на карета,
нямат твоите бели зъби...
И сега ще ти призная, с теб обичам да играя,
ти си принца на мойте мечти.
Да, да, да, да това не е шега!

Когато сутрин закусвам със мама
отново знам, че си мислиш за мен.
Повярвай просто спасение няма,
защото ти си за мене роден.

Да, да, да, да това не е шега!
Защото знам, че другите момчета нямат бански на
лалета,
нямат твоите сини очи...
И сега ще ти призная, с теб обичам да играя,
ти си принца на мойте мечти.

Ще почакам да порасна
и за теб ще се оженя,
ще живееме прекрасно,
цял живот ще бъдеш мой!
Yeee!

1 Comments:

Blogger Ivan Krushevski said...

Празника е уникален, а песента 2 пъти повече:)

12:45 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home