Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, април 04, 2006

It`s just a little crush

Пак съм на работа
минах доста километри тези дни
някои без проблеми, някои с инциденти
за справки Джото
Пловдив е красив град
Хотела беше страхотен
Изложението мина добре
Снощи ревнувах и то много
но пак нямаше смисъл
може би наистина Край ще е най-добре
но ме съмнява, че ще успея
Вени плака, а аз незнаех какво да направя
и така и не си купих дюнер
В сряда пък заминавам за Благоевград
Взех си изпита, поне той ми се махна от главата
А сега мисля да се захвана за работа и да мисля само за нея
И ми се четат руски народни приказки
иди там-незнам-къде и донеси-това-незнам-какво
и аз така и правя...

1 Comments:

Blogger джо said...

аз.. повтарям се, но наистина съжалявам... мужду другото, утре отивам да прехвърляме кадета на мое име и вече ще имам Джодет, виж как звучи, нали... пак първо на тебе казвам...
а за мъничак реванш ти давам това и ето това, дано ти хареса =)
и да помниш - винаге предпазния колан! :Р

7:58 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home