Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, февруари 09, 2006

подаръци :)

Тъй като остават само няколко дни (2 ако трябва да сме точни) до рождения ми ден мисля, че мога да ви улесня в избора на скормен подарък послучай юбилея ми:
бих се зарадвала на MP3 player, билет за концерта на Depesh, автомобил, топли чорапи, стайно растение, Notebook, някой да подкупи професора и да ми дадат изпититите, книга, двуседмичен отпуск, екскурзия до някой екзотичен най-вече топъл остров, силиконови импантанти или пък нещо по ваш избор...

2 Comments:

Blogger джо said...

ami.... za Depeche nqmam .... no imam za FUN LOVIN CRIMINALS :)))) za teb e, ako ne me ostavi6 da hodq sam na koncert v zimen dvorec dy6ko :)... 26/02/06!!!!

9:58 пр.об.

 
Blogger Деничка said...

tam sme togava :)

10:24 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home