Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, януари 30, 2006

два свята

оказа се че има и друг свят
незнам до колко исках да зная за съществуването му, но със или без мое желание това стана
още съм в шок
но никой няма да ме разбере
така че няма и да обяснявам
да те събудят в неделя сутринта с палчинки със сладко от малини
е повече от прекрасно
и просто да си седите и да си говорите
и да да те открехват за разни тайни
като например как е направен клипа на Миленита
оказа се, че мацката е пеела наобратно и е вървяла назад
никога не бих се сетила
и просто да говориш, да слушаш и пак да говориш
за всичко за каквото ти се говори...
и арт купона в мария на който ядох ананас
и изпих всичката бира и как не исках да се прибирам пеша
и за това колко ужасно мрънкало съм
и че скоро имам рожден ден
и това е най-объркания пост
но и аз съм толкова объркана и оплетена в знанието и незнанието си
и във въпросите които се реят из съзнанието ми
а най-добрия начин да изпаднеш в безвремие е да лежиж на пода в апартамента и 4 човека да ти правят масаж на цялото тяло...

5 Comments:

Blogger stnle said...

gugutki!!! :)))

5:19 сл.об.

 
Blogger Foxe aka Elitsa Ganeva said...

hahah:) be deni4ke, te tolkova klipove sa napraveni taka, ti na milenita se 4udi6:) sladur nevej:)

8:12 сл.об.

 
Blogger Nanera said...

уоу... това последното случвало ли ти се е? ;-)

11:20 сл.об.

 
Anonymous Анонимен said...

Proba...1-2-3

10:07 пр.об.

 
Anonymous Анонимен said...

Чак сека забелязах, че можело и да пиша тук без да съм от някой блог..;)

Въпроси

Има въпроси, които дори е трудно да бъдат формулирани, знаеш, че са там някъде вътре в това, което би трябвало да е мозъка ти, но той като, че ли отказва да работи.
В главата ти е огромна каша, въпросите се блъскат един в друг и вдигат ужасен шум, който не ти позволява да мислиш. Чудя се, дали този шум няма да изчезне, ако успея да извадя въпросите навън, трябва да го направя, иначе главата ми ще гръмне.

Има сутрини, в които по нищо не личи, че ще са от най-скапаните, които са ти се случвали. Но..както беше казал някой..лошите новини просто се стоварват някой четвъртък следобед и след това животът ти никога не е същият..или нещо от сорта.
Аз пък казвам, че винаги, когато си помислиш, че нещата не са чак-толкова лоши...съдбата или каквото е там... веднага намира начин да те опровергае.
Истината, е че понякога не разбирам нищо, защо всичко трябва да бъде толкова сложно.
Дали грешката не ми е в това, че мисля прекалено много.Или пък просто трябва да свикна с кашата в съзнанието ми.
Сега забелязвам, че въпросите никога няма да спрат да се блъскат в главата ми, защото в момента, когато извадя някой от там, на мястото му веднага се появява друг.
Измислих нова дума егохист..идва от егоист и мазохист...Това ли сме ние
всъщност.
Ей на тва му викам аз объркан пост;)
Иначе да те събудят по този начин, както и да ти правят четворен масаж..може и да е прекрасно, но може да се окаже и голяма грешка.

7:39 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home