Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, декември 05, 2005

too long no see

За тези няколко дена се случиха доста неща, поне за мен
Първо си взех изпита и то с 4, което за мен е доста задоволително, като се има предвид, че бая съм го закъсала с ученето
Второ бях на концерта на Stereo MC`s и поне за мен беше WAW
определено съм много много доволна
Пътувах с влак и от емоциите, които това пътуване предизвика в мен бяха много красиви... невероятните гледки, музиката на депеш, миризмата на зима и всичко това ме наведе на спомени за един човек, който не бях виждало от много време.
Обадих му се, видяхме се... не, не ме е забравил... а мина толкова много време... помни и най-малките подробности... дори и за розата, която ми бе подарил... за онази вечер в неговия красив град, когато валя дъжд и той ми каза със сълзи на очите... Обичам те... а аз на другия ден си тръгнах, пак със влака... и не му го казах никога...още нямам обяснение защо го направих, но не съм съжалявала... гадно ми е само, че той ме мрази... ама по онзи начин- мразя те защото не си с мен, защото не ме обичаш повече, защото сега си щастлива с друг
И точно същата вечер май осъзнах, че в момента мога да съм щастлива с човека с който съм или поне така се надявам... ако не, като стана на 30 и още не съм се омъжила Руската каза че ще ме вземе :)
Най-мързеливата неделя с ягоди, пуканки и кола... с мама пушим на терасата и обсъждаме подаръците за Коледа
Няма да празнувам 8ми
Незнам къде ще съм на Нова Година
днес един такзиметров щофьор ми подари круша
Hump, на теб ти измислих подарък :)