Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, декември 22, 2005

nightmare before Xmas

малко да резюмирам, взех си последния изпит с 6 :) патувах доста сф-вт-свищов-сф-село тжа за 2 дена събота и неделя готвих спагети, които се оказаха доста сполучливи. Това беше един от най-хубавите ме weekend-и имаше много сняг, филми, вино и сънища :) Благодаря и за изринатия сняг и за донесените дърва за да ми е топличко и за това, че се грижеше да са ми сухи крачетата :)
странни срещи с познати и непознати
снощи излизах с любимата ми двойка и беше многооооооо хубаво, ходихме на остава
аз за пореден път си доказах че съм луда
тази сутрин се успах... бакшиша беше супер веселяк и мн ми се хили на глупостите
и се рабрахме да излезем някой път
закъснях за работа слушам камъните падат и пия кола и учудващо ми е мн весело... да живеят празниците
довечера има коледно парти и може би и един рожден ден
обичам колегите си :)
Таратанци :) жоре жоре жоре

1 Comments:

Anonymous Анонимен said...

da jivee denio :) da jiveqt praznicite :) da sme jivi i zdravi sled praznicite (i tonovete alkoxol) :)

10:41 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home