Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, ноември 10, 2005

четвъртък

Цял ден, а аз все си мисля, че е петък. И дори и не правя планове за вечерта. Но искам да се прибера вкъщи(където и да е това) да се завия и да гледам някой хубав филм, може да изпия и чаша вино. И искам да съм сама ... незнам една меланхолия ме е обхванала... сигурно заради времето. И тази вечер тябва да карам сама до село и много ме е страх, че пак ще направя някоя глупост. И изобщо... и няма да си отида на Вт засхтото ще съм на театър в събота, и на Мальовица няма да отида, и ми звънят да ме питат къде ще съм на 8ми декември, а изобщо нямам идея къде и с кой искам да бъда...

1 Comments:

Blogger Nanera said...

когато мисълта ти е претрупана се довери на интуицията си. затвори очи и тръгни напред. ще срешнеш човека с когото трябва да си.

7:21 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home