Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, октомври 10, 2005

such a shitty day...

Днес е ужасен ден, видях се с Денито за 10 мин само, на работа е лудница, некви ремонти иам до офиса и цял ден ни бръмчат на главите, имам един превод огромен да правя и всеки момент в който се захвана с него звънва телефона. Още съм бездомна, т.е. сега съм на село ама пътуването до там и обратно е подобно на пътешествията на Билбо. Има някакви шансове брат ми да ми даде колата, ама ... не на 100%. Няма на кой да се оплача и затова го правя тук. Лична драма, нали така беше определението. Имам изпит в събота, не съм минала и 1/5 от въпросите. Постояно ми е студено, никой не ми се обажда... Трябва да се видя с някои хора, но... или нямам време, или желание, или и двете... А за капак на всичко май се разболявам. Още няма и 5 часа. Трябва да си хвана автобуса в 9 заштото следващия е чак в 11, а до тогава ще съм се вкочанила на спирката. Дано утре деня да е по-хубав...
Искам д авидя само един човек, но няма да е днес, а когато благоволи той да ми се обади...уж каза утре, но да видим