Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, октомври 03, 2005

свиня?!?

сега се натъпках. Не бях много гладна, но това не ми попречи да изям неимоверно много глупости. Но въпреки всичко изглеждам много добре в късата си поличка :) Изпита го взех, ако минете през офиса може да си вземете и бомбонче по случая
Във Вт ходих на концерт на стар академи, не ме ме линчувайте, беше заради Ива и чесно казано бе забавно. Нещо последните дни ми се седи home и нито ми се пие нито ми се пуши. Нямам идея на какво се дължи това. Но сигурно ще се оправя ;)

3 Comments:

Anonymous Анонимен said...

samo se 4udq koe e po-kofti - star academy ili 4algata? pri vsi4ki polojeniq ti trqbva "profesionalna" pomo6t :P

1:11 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

а може би трябва да добавя, че в петък вечерта бях на чалга в Калето в Свищов

1:14 сл.об.

 
Anonymous Анонимен said...

е, поне да се радваме че в софия познатите ти са "нормални" и няма да те оставят да правиш такива шитове :) със или без сила, разбира се

1:19 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home