Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

петък, юли 22, 2005

селяни селяни

Днес дойдох на работа с къса пола и шапка и кецове. Питаха ме къде са ми помпоните или пък бейзболната бухалка. Вчера Денито и брат и ни дойдоха на гости на мен, мама и Ернесто на село. Беше много забавно, хапнахме, пийнахме и се поразходихме до мегдана. Сутинта ме закараха до студентски, още не са ни пуснали водата, но поне на село има бойлер, и DVD-и има и TV и като се замисля май се чувствам добре там. Мама ме глези и ми готви. Само гадно е пътуването да там, 50 мин с автобус. Имах и интересни изживявания с трима контрольори (мамка им), които ме докараха до нервна криза, седяла съм 5 мин за спирката пушейки с треперещи ръце и ревяща като малко момиченце. След това разбрах и за атентатите и за гръмналата цистерна и за катастрофите и ... извинете, шумът в главата ми пречи ли ви? Брат ми е на морето, на Камен бряг и вчера е ходил на концерта на пърпъл... сутринта му се обаждам. как си? Ами пием тука едни бирички и се чудим дали да ходим на плаж, ами хубаво аз сега съм в автобуса и отивам на работа...
Ама ми е толкова лигавооооооооооо, че се размазвам на стола
и сега колежката ми ме обвинява че била сериозна, а аз съм я разсейвала... глупости