Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, юни 06, 2005

tender night chatty morning

Това бяха едни прекрасни събота и неделя. Шматках се адски много, почти не съм спала, не съм свършила нищо полезно т.е. не съм учила, чистила, подреждала и т.н. Но пък ходих на разходка до зоологическата градина :) после на раздумка с рожденничката Марта в халбите. Последва изненадата на попа, която не се получи точно както трябваше, но мисля че ще има ефект. Знаех си че давам хубави идеи. После мача, паднахме, друг път не ми се беше случвало да изпадам в такова състояние. Масите ми влиаят. Спокойна вечер, биричка, пак не се прибрах у нас. На съседното легло бяха доста шумни, добре че заспах. Бързане сутринта, което завърши на едни пейки и 4 часа бъбрене за живота, любовта и всичко останало.
Тази седмица ще ми е голям зор.
Косито си дойде снощи, а аз си мислех, че е сутринта. Чичо Гошо си идва днес. Утре пътувам за Свищов, изпита е в сряда. Мисля че ще го взема. В петък заминаваме за team building.
Няма смисъл да влагам чувства в каквото и да е защото всички заминават или са далеч от мен.
Нямам идея какво ще правя лятото. Тук в Сф няма да има никой.