Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, юни 30, 2005

липса

Измъквам се от нас за около половин час колкото да дойда на нет. Клубчето е ужасно мизерно, но върши работа. Правя опити да уча, но нещо не се получава. Правя всякакви други глупости, но не и това което трябва. Даже за малко се хванах, че гледам искрено и лично. Баба ми вчера като рабра, че нямам приятел каза, цхе щяла да ме запознае с някакво момче, много хубаво, с компутри работело...кеф просто нямам търпение. Тази година май ще пропусна джулай морнинга, чесрно казано нямам спомени къде съм била миналата година, но вероятно е било някъде по конете и е имало наркотици и алколол... А относно липсата, тя е на един човек, който ми се губи тези дни и аз усещам липсата му, дано да се появи скоро и дано да се сети кой е. Ако не здраве да е, пък и оня ми е селски може да съберем нивите и да си гледаме картофи :)

1 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Ми няма как, батенце, тук съм, сам съм и обещавам мнооооого скоро да възнаградя търпението ти, лисо!

- Трябва да бъдеш много търпелив - обясни лисицата. :D

1:44 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home