Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, юни 23, 2005

концертченценце

Снощи беше прекрасна вечер. Ама наистина прекрасна. Такава не нях имала от доста време. Започна се с концерта на Орлов мост. Отидох там. Бях сама. Оглеждах се тъпо. Не можах да почувствам атмосферата. Трескаво звънене по телефона без резултат. Най-накрая се свързах. Тичане, пресичане на червено, натискане на бутона stop в автобуса, молби към шофьора, пак тичане, с пола е малко по-трудно. Видях Денито, почти се разплаках, не можех да я пусна от прегръдката си. Наистина ми липсваше, много. Почва се една луда надпревара в опит да споделим всяка една емоция и всяко едно чувство което сме изпитали. Момчето, което е с нея ме гледа доста страно, аз съм просто превъзбудена и не мога да спра да приказвам и да се смея. Стигаме до НДК, качваме се на влакчето на ужасите, виковете ни са искрени особено след като нещо ни докосна в тъмното. Пак концерт, разни дебели девойки крещят "Руши обичааааааааааааааам те" На мен ми е забавно. Седим и чакаме до пътя, усещането е страно, нощ, светофар, коли и две момичета на пътя. Идва Явор. Къде ще ходим? Маската ПИФ ОК. Заставате се носи бясно към студентски град. Отидохме там гладни. Прекрасната сервитьорка ни обяснява че няма кухня, тогава шоколад милка с лешници. Аз се наливам цяла вечер със сокчета. Танци, много танци, много скачане, много въртене. Предполагам, че съм изглеждала малко странно със смешните си пантофки, черните пола и потник, които са прекалено елегантни за случая но на мен не ми пука. Щастлива съм. Прибиране. Книга. Сън. Сутринта ми звъни телефона, закъсняла съм пак за работа, тичане, такиста, хора, които ме чакат...

1 Comments:

Blogger Nanera said...

ха-ха забавна динамика :-)

5:24 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home