Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, юни 21, 2005

избух

4 дена на легло с температура кашлям толкова лошо, че ми потичат сълзи от очите
братовчедка ми ми се появява от време на време за да ми донеса палачинка :)
прочетох "Вино от глухарчета" и половината "Престъпляние и наказание" не учих :( не ми се учи мързи ме лошо
не си подадох носа навън 4 дена не мисля че ми се беше случвало
обаждаха ми се приятели Благодаря
и от Америка даже ми се обадиха :)
аз и аз звънях 30 лв сметка за телефон
днес паднах на спирката
чувствам се страно
ама страно хубаво
прекарах доста време сама, с телевизора смеех се
вчера ме изведоха на торта благодаря имах нужда
Николай днес е заминал и той не можах да го изпратя
искам да пиша за толкова много нешта но някак си не мога
тази седмица ще се прибера във ВТ най-накрая
ще гласувам още незнам за кой този въпрос доста ме вълнува
такива ми ти работи
пак съм на работа
днес е първия ден на лятото
честито :)

2 Comments:

Blogger Nanera said...

пропусна една запетая :-)

8:18 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

само една ? не може да бъде :)

12:11 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home