Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, юни 13, 2005

скука?

толкова много неща ми се случиха за тези почивни дни, че накрая взех да ставам апатична. Имах голямо желание да седна и да опиша всички моменти, които ме развалнуваха за ходенрто с джипове до Ситняково, за дивно красивата природа, за боулинга, който играх с колегите, за лудите танци до 4 сутринта, за травмиращия волейбол, за шофьорските ми умения, за затрупания с канари път, за снощи и концерта на Балканджии, за пришките по краката ми защото се правя не не такава каквато съм ... но днес като дойдох на работа се оказа, че съм направила една камара гафове и ми стана тъпо, не мога да върша нищо като хората. Може би няма д анамеря работа с която да се справям добре
просто съм такава ужасно разсеяна и несериозна въпреки усилията ми
и на всичко отгоре съм болна защото излязох с мокра коса
на ми сега