Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

петък, юни 03, 2005

работа и сън

тези дни съм доста заета в офиса, тоест не че работя много но си прекарвам по-голямата част от деня тук.
Комфортно ми. Иначе се шматкам из студентски или спя. Вчера съм заспала в 18 и се събудих в 6 сутринта
изглежда съм била уморена
прочетох 1984 на Оруел
нямам думи
другата седмица ще се ходи на team buliding но се оказа, че няма да сме само хората от офиса а и гаджета, съпрузи/съпруги
надявам се че няма само аз да отида сама
но честно казано това не ме бърка много в момента
утре Марта има рожден ден става на 18 искам и аз пак да ставам на 18 :(
ще си изкараме весело
трябва д аседна да уча за изпита в сряда
това е от мен
втори weekend в Сфто
нещо ми става

1 Comments:

Blogger Nanera said...

успех на пробния по история :-)

1:08 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home