Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

петък, май 20, 2005

sofiq, dujd i shofirame

Vchera bqh mnogo kisela, dokato ne se kachih zad volana
karah po magistralata vremeto beshe muglivo, valeshe
obojavam da karam
mooooje bi ne se spravqm mnogo dobre, no mi dostavq nepovtorimo udovolstvie
i hubavata muzika napravo me karashe da se vuznasqm
posle patuvane s avtobus, posle dujdovno chakane na 280 na pliska sreshta sus Svet i Nedqlko
biricha i lafche za hentaj :)
sun
karanici
sporove
pak unasqne
ssled okolo chas mi e intervuto
nadqvams e che shte se spravq
tuk sum v kofti klub nqma fonetichna
gaden klub
melanholiq?
apatiq?
nqmam ideq
moje bi mi trqbva nqkoj za kojto da mislq
moje bi go ima no e dalech ili az prosto si vuobrazqvam nqkakvi neshta
tova e
stiskajte palci

2 Comments:

Blogger Nanera said...

колко често шофираш?

2:46 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

напоследък доста често
но се старая да бъда съвестен шофьор
така че не се притесняваш да се появяваш по улиците :)

9:34 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home