Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

неделя, май 15, 2005

ex

днес си поспах доста
след това излязохме с Марта из града
минахме през парка където срещнахме Милена, после видяхме Пею и Христофор
много ми дойде за 15 минути
прекалено много хора с които съм имала някакви отношения
по едно време не можех да дишам
отидохме в улицата
пуснаха ми cure благодаря за което
минах да видя Мартин казах му какво е станало
той каза а сега виждаш мен
има разлика аз сама дойдох
да наистина има разлика
утре може би ще ходим на кино
искам да истрия миналото си
или може би не трябва
незнам
живота продължава

3 Comments:

Blogger Nanera said...

каквото си направиш това ще си спомняш... ако ти е било толкова хубаво като си била с тях, защо ти е наприятно сега? влюбена ли си била?

2:50 сл.об.

 
Blogger Деничка said...

Че съм била, била съм. Поне така съм го чувствала за момета. Но проблема е че единия ме нарани доста и не се бяхме виждали от доста време, а другия ...за другия няма как да обясня.

1:24 пр.об.

 
Blogger Nanera said...

ясно ясно... щом си била влюбена мога да те разбера.

7:30 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home