Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

сряда, май 25, 2005

път-пътуване-малибуту

Нямам спиране, от село заминахме за вт а по пътя реших, че много ми се ходи на Севлиево и като пич се обадих на Тишо и ме оставиха на Борото и от там в няква кръчма, телефонен тормоз, водки, среща с Ачо и Тунката, който се излъга да дойде
после в Малибуту/о абитюренти и аз боса с навити дънки танци манци няма спиране
чорапите в джоба такси спалня сън после кафе при Мариета и с бусчето до вт
беше много весело за последните 5 дена съм спала на 5 различни места в 3 населени места
добре е няма проблеми
баба ми ми се сърди
писна ми
довечера бала на езикова този път само ще гледам
има вероятност и да не почна работа а ако не почна незнам акво ще правя
ама те ме викат в щастливеца няма проблеми :)
има череши и утре май ще ходя да бера още