Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, май 24, 2005

бачкане

тея дни на село направо се изкъртих от бачкане
станах представител на онова и май хич не е зле
даже съм убедена и мисле задраво да почна да бачкам по него, че ще падат парички :) а в момента имам нужда
спах тази чечер в студ град
заминавам след малко за село и от там за вт
мама е на бал обади ми се каза, че е хубаво
наистина се надявам да е така
нямам идея какво ще правя на вт
пак същото най-вероятно
тези дни не мога да се нася
имам мускулна треска и нужда от масаж
желаещи ?!
ще ходя по балове
точно преди една година по това време бях на Албена и ядяхме русенско варено в наща стая :)
спомени спомени
времето лети
поне станах студентка ако не друго
трябва да ми се обадят за второ интервю
надявам се да ми се обадят защото иначе незнам какво ще правя
това е за сега