Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, май 19, 2005

ВМРО

Вчера бях на купон на ВМРО в студентския стол, музика и алкохол на смешни цени. Разбих се от танцуване, на самото парти беше много хубаво, пих, но в рамките на приетото за ралика от други хора, които заминаха на някъде
Незнам оказа се че не мога да бъда безотговорна, макар и да правя такова впечатление незнам дали това е хубаво или лошо
винаги ще имам някаква граница, коята няма да мога да премина и това е за да не притеснявам хората, които са покрай мен
не бих могла да си дигна парцалите и да отида нянякъде и да чакам някой веднага да хукне след мен да ме търси
или може би защото няма кой да хукне? или има но аз не искам да е той
но какво искам по дяволите
незнам интервюто е утре от 16.30
не се притеснявам знам че ще мине гладко
след това май ще съм на Пасарел да помагам на брат ми за ремонта
така де
спах горе в общежитията и с Митака се смъкнахме надоло
сега ще влизам да се къпя
горещо е