Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

събота, май 14, 2005

толкова много

Толкова много неща станаха напоследък, но някак си не ми се пише за тях, май ме мърьзи. Ще гледам да резюмирам
взех си изпита с 5
в свищов първата верчер ми бе едски депресирано, всички ми се струваха адски ограничени и празни
нямаше свободни компютри няправо не ми се мисли какъв пост щях да напиша тогава ако имаше
на петък 13 карах колата на Тишо към вт
карах много добре до момента в който минах през една дупка изкривих джантата и спукахме гума
незабравимо
за втори път тази седмица
прибрах се във вт
излязох с ива пак я зарязах насред вечерта за което се извинявам
ходих на батъл в бакарди много хипхоп
после на коне аз заспала и неумееща вече да общува
рочетох 100 години само плаках докато я четох невероятна книга
днес излизах с мама
после с марта отидохме на концерт на мурзилка в горна на стоп
беше много хубаво
много подскачах
много танццувах
чувствах се страхотно
запознах се с много хора
после улицата
черпиха ме салатка защото бях гладна
прибрах се преди малко
поуморих се
захари е най-прекрасната и лигава котка на света
трябва да си напиша свто за новата работа
мисля че вече взимам да се оправям
мама ще ходи на бал днес и купихме някои неща
ще е много хубава
:)
лека нощ ви желая