Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

сряда, май 11, 2005

дъжд, френски шансони и спукани гуми

Вчера след работа се прибрах хоум за малко, после отидох при Недялко в базата, клуба където работи, изглежда ми доволен, радвам се за него. Пихме една биричка. После се чух с Явор и Денито и отидохме в клуб Революсон, атмосверата е много приятна и музиката беше буена виста и други подобни, пих мартини :) нали съм гъзе
приказвахме си, и те отрекоха подозренията ми че съм психопат, това ме успокоява по някакъв начин, просто казаха, че съм имала по различно мислене мили са.
После си тръгнахме и покрай плиска точно минахме през една ДУПКА, и съответно спукахме гума, Явор почна да я сменя под моите вещи съвети (бате, благодаря ти че ми обясняваше кое какво е по колата). Трябва ли да споменавам, че валеше дъжди лампата под която бяхме светеше само от време на време. Слушахме ретро радио, където пускаха френски шансони :) идилия, честно казано ми беше доста приятно. Лошото беше, че след като най-накрая успяхме да сменим гумата, резервната се оказа спаднала, все пак се добрахме до един сервиз и един заспал чичко с най-голямото шкембе на света ни я напомпи. Докараха ме жива и здрава, но тази сутрин едвам съм станал, но упсарина прави чудеса :)
шефа каза "Да, още утре даваме заплатите. Няма да се притесняваш."
и аз го слушам и не се притеснявам :)

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Това беше свежичко ;-) -- и чичкото "с най-голямото шкембе на света" - ГОЛД!
между другото аз гостувах снощи за кратко на едни приятели, които караха лека лежерна вечер с приглушена светлина и Едти Пиаф. Явно е бил международен ден на френските шансони. беше добре де.

2:40 сл.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home