Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, май 03, 2005

а ти можеш ли да си захапеш палеца на крака?

Вчера зилязох лъм 4.30. Трягнах към пицарията, срещнах разни хорица и в 5 без 5 ми се обади да не ходя. Нямало хораз за Горна и някой трябвало да бачка там. Отидох в парка, обадихс е на Николай 7 на пощата. В парка хек, лафче, биричка. Новите млади хора са много сладки, честно. Само дето имат по маркови кецки :) и повече пиърси. После срещнах разни хора, още. В 7 на пощата, Сащо от нашия клас и Николай, ситито, уговорка с Мария за утре. И се почнаха 1 бира, 2 бири, 3 бираи и както бях спала само 5 часа, не бях яла и бях цял ден по улиците така се нацепих че не беше истина. И като се почна едно лигавене едно чудо. Илияна ми се обади в 10 без 15 на беляковко, не отидох. Момчил ми се обади-след половин час в парка, добре. Отидохме, Боби, тарамбуки и реших, че боби трябва да ме снима под ламата как си хапя пръстите на краката. Мисля че не остана някой който да не е възхитен от умениятя ми. Прибрахме се с такси въпреки протестите на Николай. Пак нямам кинти. Него още не ми се е обадил, сигурно е уморен. Трябва да си измия краката :) Запала съм с дискмена и цяла нощ съм слушала Депеше моде, поне като се сабудих още свиреше чудото на техниката.
слушам закуска на ревю и мисля да отида да видя дали не се е скрил някой в захарницата