Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, май 02, 2005

разходка с куче

Снощи беше ... беше ами и аз незнам какво беше. Среща в парка с Момчил, аз говоря за неща, които ме вълнуват, той за своите си. Разбираме се. Биричка в улицата, алколизиран идиот, който съсипва една приятелка. Колата, общежитието, тишина, аз заспивам уморена, прекалено много неща се случиха само за един ден. Студено ми е. Така е през цялата нощ. Сутин, радио, прозявки и пак аз мълча, той също. Игриво кученце, бавен автубус, пропусната спирка, вкъщи. Закуска с мама и разговори за миналато. После излязох да разходя кучето, видях се с Дилян, после със Сашето, Тишо, Дойчин, Бъги. Едина приятна разходка.
-Похвали се с нещо, не съм те виждал от месеци.
-Ами няма с какво, редовното, няма пари, има объркани мисли...
-Споко, всички са така.