Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, април 11, 2005

za Arbanasi, patuvaneto na stop i za coldplay za zakuska...

V petuk trugnah da postvam za 4etvurtuk ve4er, kogato bq v studentski grad i se luleeh na ljulkite i se smeeh i se 4uvstavah 6tastliva, no ne6to se bugna sistemata i nemojah. Moje bi e ttrqbvalo da zapazq use6taniqta za sebe si. Ve4erta v petuk se pribrahme s brat mi vuv vt, az karah prez polovinata put. Spravih se mnogo dobre :). Pribrah se hapnah, teglih si edin du6 i z4eznah. mama pak ne ostana dovolna, mislq 4e q rabiram, no nqma kak da sum nq nqkolko mesta ednovremenno. be6e edna dosta hubava ve4er, ve4er koqto bqh 4akala cqla sedmica, moje bi moje6e i d ae po-hubava, ne se znae. Pribrah se vku6ti 4ak kum 7 na sledva6tiq den. Vidh se s iva, otnovo s mita4eto, s dilqna razdavahme flyeri za organza. Vku6ti obstanovkata pak be6e podtisnata, no pone mi napraviha musaka :) ve4erta otidoh na rd na Vankata i Tedo ne be6e lo6o Posle 4akah okolo 4as na edna pejka "nego" pribrahme se vku6ti i zaspahme. Sutrinta edva stanahme, toj zamina na rabota. S mama, marta, neynata mama i stefoto ot dobri4 otidohme na Arbanasi, imah nujda, pribrahme se s taxi. Az slqzoh na icariqta za da se razberem ne6to za posle...ima6e mnogo rabota ne se razbrahme ni6to. 4akah avtobus, pribrah se , spah. Obadi mi se kum 5, kaza 4e idva. az se sabudih v 6.30 6a6nata, 4e sum go izpusnala. Ne be6e idval. Bilo po-dobre. S brat mi trugnahme pak kum sf, vzehme mom4e i momi4e na stop. 6emeti, patuvat si po naj-krasivite kut4eta na Bg i ne se ograni4avat samo s po4ivnite dni. tazi sutrin bqh v ujasno nastroenie, ne6to sum iznetvena. Daje msleh da ne pi6a ni6to, no eto 4e mi dojde muzata. V 13 imam sre6ta s veso, samo akto me 4u po tel i me potita kakvo pak si se sduhala. Poznava me 4oveka
maj stiga za sega