Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

петък, април 22, 2005

стдентски град...

Снощи ходих до студентски да си взема билета, който Николай много услужливо ми бе купил. Там се видях с доста познати, мого добре ми подейства, особено след гадни самотен обед в парка, който доста ме депресира. Днес направих 2 превода, единия доктора го публикува, но с доста промени. Май няма да приеме начина по който аз превеждам нещата. Определено не съм най-добрата, но се старая. Поне така мисля. Не съм най-съвестния служител, но те така или иначе не ми плащат. Каквото ще да става. Не ми пука честно казано. Мисля си, че никога няма да си намеря работа, която да върша добре, но това е друга история. сега пия кока-кола лаит бати гадния вкус има това чудо, чесно не е истина направо, копеле... Иначе днес патувам към ВТ с етапчето от 19 дано да не ми пуснат пак Такси3 или поне д аго пуснат целия :)
Вечета мартин трябва да ме чака на гарата, пратих и смс на Ива, може да ходим д апием по едно в ситито
не че имам пари де
още не съм взела пари но кой го интересува това
дано Мартин да има :о) лудница, понякога си мисля че го експлоатирам яко
аиде почва се бачкането
утре стискайте палци за испита ми по информатика