Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, март 15, 2005

veshticite

V4era sled rabota se zamuknah kum ve6ticite dosta skapana ot celodnevnoto kisnene pred monitora. Tam imah sre6ta s Marta. Pobubrihme si, tq mi razkazva za amerikanskiq kolej v kojto e na obmeni na4ala, 4erpi me biri4ka. Sled malko se poqviha nelito i dvama nejni priqteli, no te bqha za malko. Nedqlko, Svet i onova mom4e, na koto vse ne mu pomnq imeto su6to ni zaradvaha s prisustvieto si. Mladejut na Marta, 4u6kata su6to se poqvi, Denito dojde s razmazan pogled sled pravene na hidrolojki karti, Mila i Stjopata dojdoha da pohapnat. I taka se polu4i edna dosta 6arena kompaniq v koqto be6e mnogo zabavno. Men me hvana o6te ot polovin bira i po4nah mnogo stabilno da se ligavq. Iskam da otbeleja 4e se surdq na Nedqlko za6toto si sloji 4eren piper na kartofkite pri uslovie, 4e znae, 4e ne obi4am ! Az dadoh genialnata ideq da igraem na telefon. Igrata se sustoi v tova moq telefon da se zavurti na masata i kojto poso`i trbva da pie, posle toj zavurta telefona i taka. Vsi4ki mnogo se zapaliha po igrata. Ima6e ideq kojto purvi si izpie birata da 4erpi vsi4ki po edna, no nqkak si se othvurli kato se razbra 4e nqmame tolkova pari. Men li4no me 4erpiha 2 biri i edna si kupih az s parite s koito iskah da kupq edno ne6to.Po to4no bqha za kasi4kata, no karay. Ot dnes 6te spestqvam :) Be6e mnogo veselo, Denito ostana i sutrinta pro4etoh edin sredno6ten sms ot neq, v kojto mi zaqvqva6e, 4e nqma da imame sre6ta za6toto nqmala da moje da stane sutrinta za lekcii :) sladurana
ve4erta 6te6e da bude naistina strahotna, ako se bqh 4ula s Martin, no 4ovek ne moje da ima vsi4ko
maj stana mnogo dulug post, no proto be6e subitijna ve4er :)

1 Comments:

Anonymous Анонимен said...

оно што сам тражио, хвала

1:39 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home