Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

петък, април 01, 2005

taduduk

V4era minqh prez Mitaka, 6tqhme da patuvame zaedno, no dnes imam rabota i nqma da stane nomera. ^te6e da me e priqtno, no dug put. Ve4erta bqh v surcata sus Svet, Nedqlko. Eli, Foxi i Ico. Pih kola, bira i pi6ih => ne bqh mnogo mnogo v 4as. Sutrinta brat mi me zakara do posolstvoto, 4uvstvah se mnogo strano, ne mislq 4e nqkoga 6te moga da zamina nqkude drugade izvun BG. Vizata na Dilqna e gotova, 6te mi lipsva mnogo. Obi4am q. Tq me razbira, karame da se 4uvstvam dobre. ^te mi lipsvat bezmislenite razhodki pri koito si govorehme za vsi4ko na sveta . Esennite ve4eri, kogato obikalqhme celiq grad za da tursim kup4ini lista v koito da ska4ame. No tq go iska i tova e naj-vajnoto. Kogato e 6tastliva vsi4ko 6te e nared. Nadqvam se 4e nqma da ima problemi tam, boji4ko dano vsi4ko e nared. Dano