Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

сряда, март 02, 2005

sutrin

Почвам да си създавам някакъв ритъм сутрин и си мисля че това ми харесва.Сутрин ставам кум 7.30 ,после с брат ми хапваме,лафосфаме,аз се чудя какво да облека за да съм като за офис облечена.После излизам и се насочвам към спирката с ясната идея,че иска да си купя билет и да не патувам гратис,но на сфетофара забелязвам 280 и се втурвам към него,едвам успявам да се натъпча малко преди вратата да е ме е облъснала,после пухтя няколко минути на вратата и разни чичковци ме гледат страно.Старая се да се добера до чичкото,който кара автобуса за да си купя билетче,разбира се докато е спрял и имам точна сума.После слизам на СУ и се довлачвам до офис,слушайки си музичка.Не звучи лошо,нали :)