Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

сряда, март 30, 2005

spi mi se

Bqh si vuv vt. Ima6e dosta emocii + i - ne mojah da se naspq ili puk da si po4ina mnogo. V nedelq ve4erta se pribrah kusno v sf => si legnah kusno i stanah rano za rabota.Ve4erta nqh na koncert na Balkandjii, ako ne mi se spe6e 6te6e da e o6te po-hubavo. Vidqh se s Nikolaj, podeystva mi dobre. Vozihme se na taxi i ne slu6ahme 4alga :) Legnah kum 2 stanah v 7. Ina4e se vidqh s Eli s fox i s icu ne go bqh vijdala ot odavna mislq 4e mi lipsva6e bih se vidqla pak s nego 4uh se s Martin uspokoih se ... v4era se vidqh s Denito porabotih, pravih si testove :) ve4erta karah iz sf karah ne mnogo dobre da ne kaja zle, no hubavoto be6e 4e brat mi sam predloji :) gledah onova film4e za akulite animaciikata v toni s vanjo i beti qdohme kremkaramel :) dne sedvam stanah sigurno 6te me skusat na izpita ne sum u4ila mam dobre mi kazva6e, ama koj da slu6a... nali sum ludo-mlado :) dne s trola mi e pratil snimkite ot 10 i ot rojdeniq mi den napravo se 4uvstvam kato zvezda cqla foto sesiq imam :)
http://pg.photos.yahoo.com/ph/denigroz/my_photos eto tuk mogat da se vidqt
dove4era mi se hodi na cigaretta v 6ipkata no maj qnqma da hodq nqma pari i maj nqma s koj da otida ina4e zvu4at kato mnogo qka grupa
tova e za sega nqkolko dni rezumirani s nqkolko dumi
razgledayte snimkite :)

1 Comments:

Anonymous Анонимен said...

zdravei!
az sum vesko i sum na 32 godini!
pishi mi! 0886861964

6:20 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home