Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, март 21, 2005

Koshmarni "po4ivni dni"

Neznam kakvo da pi6a, dali d api6a ne6to izob6to. Prejivqh edin ko6mar, vsu6tnost ne sum sigurna 4e sum go prejivqla ili 4e 6te uspeq nqkoga. V petuk mi be6e deloto, be6e gedno, posle bqh s priqtel v parka, smehehme se, piehme biri4ka i se ravahme na hubavoto vreme. Togava mi se obadi brat mi mi kaza, 4e ba6ta ni e po4inal. Tak se po4na ko6mara. Putuvane sutrinta, mnogo, mnogo sulzi, muka, nezadadeni vuprosi, nepolu4eni otgovori, vina za nepokazvane na taenata obi4 i nadejda. I za kapak na vsi4ko tazi surin v 7 4asa se obadi baba mi i kaza, 4e sestra i, baba Ivanka e po4inala v4era. Zloto nikoga ne idva samo, dano da nqma pov4e, za6toto nqma da moga da go prejiveq.
i can tell you why people die alone. tell me?