Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

петък, март 18, 2005

Delo N

Dnes deloto se otloji za 4 maj tazi godina. vesela se durja ujasno s emn, kaza 4e po natauk 6te mi dade parite. Kolkoto i da marazq da gi kazvam, tq za men e ujasen 4ovek, ili pone za men e takava. Sigurno i tq misli po su6tiq na4in za men. S baba mi pak se sdurpahme. Za6to se pribiram? Kakvo o4akvam da stane, vseki put e edno i su6to, pone home. Majka mi iska da me vidi, a kogato se "vijdame" gledame televiziq i si prikazvame gluposti ili za tova 4e pak nqmame pari, ili 4 ne mojelo da hodq da spq pri Martin za6toto ne mojelo taka. Uspokoenieto mi e 4e si polu4ih knijkata. Skoro se andqvam da pokaram. Naistina iskam da se otkaram nqkude i da slu6am muzika, kato onazi pesen na audioslave.
tova e za sega, mislq da se naso4a kum parka i da se razmaja vurhu nqkoq pejka s biri4ka v ruka. Utre 6te igraem basketbol, takiva pone sa planovete.