Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, март 31, 2005

ala bala

Sega si razglejdah bloga i osuznah, 4e posledniq mesec mi e ena golqma ka6a v glavata i lipsva vsqkakva hronologiq...use6taneto e mnogo stranno a tozi blog uj go vodq za da si podredq spomenite, a te vse po oburkani :) v momenta qnmam nikava rabota i umiram ot skuka pove4e ne mi se 4eatat vicove, razglejdat "razvlekatelni" saitove i taka natatuk
nqma s koj d aotida na obqd ... moje pak da si kupq bani4ka i da otida da gledam kak se pravi film :) ili puk da se obadq na nqkaj, ako namerq na koj
v momenta samo se 4udq kakvi gluposti da pi6a
smo6ti si legnah v 21.15 ne sum gledala ma4a, ne sum u4ila, ne sum sanuvala, prosto sah imah mujda sutrinta mi se obadi veni hilih se prez cqloto vreme v busa vsi4ki me gledaha strano no ne mi puka :)
ale hop i pro4etoh "fars ili nikoga powe4e samota" samo po avtobusite